Man är inte 18 längre

Idag känner jag av att helgen var allt annat än lugn. Jag är inte van att festa längre och att köra en 2 dagars, det har inte funnits på kartan på väldigt länge. Som tur är så drack jag inte som om jag vore 18 utan jag höll mig på en ganska lagom nivå. Min andra hälft däremot har verkligen gått all in och han lär nog känna av det idag kan jag lova. Som tur är så är det bara 3 arbetsdagar kvar innan en välfrötjänt vila. På onsdag ska jag faktiskt ta till glaset igen tro det eller ej. Då ska vi hem till Peter och dricka några bägare och tjöta skit. Tim kommer till stan och det var på tok för längesen som vi hade en kväll ihop. Johan ska på middag me laget men hoppas att han ansluter till oss sen. Jag har dock tänk ta det lugnt för min stackars kropp får ju sig en chock annars.

Som rubriken säger så är man inte 18 längre och det känns. Då hade jag all ork i världen att festa dagarna och nätterna igenom. Nu när man är "gammal" så tar kroppen lite mer stryk. Dock så var bakfyllan igår ett sant nöje eftersom kvällen var så lyckad. Gick omkring glad hela dagen.

Nu ska jag strax köra Johan till jobbet innan jag beger mig hemåt. Jobb till 16.15 sen så ska jag sola och förhoppningsvis städa undan en del hemma eftersom jag lämnade det i stort kaos.


Vilken pose jag bjuder på =D....


Kommentarer
Postat av: jossan

var det inte kallt med kortkort?

2010-05-10 @ 17:12:08
Postat av: Jennie

Nej inte när vi väl va ute. På väg hem till Fina va det dock lite kallt men alkoholen värmen somm bekant bra =).

2010-05-10 @ 17:45:14
URL: http://nennie.webblogg.se/
Postat av: Malin

Haha! Ne, visst klarar man inte lika mycket längre :)

Var ett tag sen jag hade en 2 dagars. Hade väl behövt kurera mig i flera dager efteråt misstänker jag!

Hoppas ni får kul imorgon och att vädret blir fint!

Brukar inte vara sugen på att festa så snart efter jag vart ute men jag hade lätt kunna gå ut till helgen igen. Måste va vädret! Haha!

Snygg outfit du hade i lördags!



Kram!

2010-05-11 @ 18:43:54
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0