Visste du att...

... jag grät och slängde på luren i örat på min kompis när hon berättade att Steven i pojkbandet boyzone var bög?


När jag var 14 år var Boyzone mina största idoler. Jag kunde sitta i timmar och titta på en video som jag hade med dom och drömma mig bort. Jag var lite småkär i en av bandmedlemmarna, Steven. En morgon ringde Lollo upp mig med den "fruktansvärda" nyheten att han kommit ut ur garderoben. Jag slängde på luren och grät. Jag var så arg på henne, som om det var hennes "fel" att han var hommosexuell. Jag kom över den sorgen ganska snabbt och idag så skrattar vi gott åt den händelsen.

Det lite ironiska i det här är att jag inte blev det minsta ledsen då jag förra året hörde nyheten att han omkommit. Det kan bero på att det hunnit gå 10 år emellan, men jag blev alltså mer ledsen över att han var bög än död.

Har du varit "kär" i någon kändis?


Här är boyzone på den gamla goda tiden. För er som inte har koll så är Steven han längst ner till höger på bilden.


Kommentarer
Postat av: Sara

haha det där lät komiskt :) :D mot slutet. :p haha det där skrattet behövde jag, du ska bara veta! :)

2010-04-09 @ 19:58:48
Postat av: Sandra

Haha! vilket skönt inlägg. Hade en sådan där övergående fas (som tur var) då jag var kär i Brian i Backstreet boys! Annars är det John Travolta för hela slanten, han har jag dock inte kommit över än;)

2010-04-09 @ 20:37:19
URL: http://saaka.blogg.se/
Postat av: Lollo

Haha! Ja det var en rolig dag när jag skulle berätta den stora hemska nyheten för dig. Tur att du inte var arg så länge. Glömmer aldrig heller när du, jag och Emelie hade varit på Boyzone på Liseberg och sprang på några av dem efteråt! :P Åh vad du grät i bilen hem när min morfar hämtat oss, så lyckliga vi var. :D Kramar

2010-04-13 @ 22:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0