Kan man köpa sig snygg?

Jag var nyss och handlade en jäkla massa "skönhetsprodukter". Nu är det bara att hoppas att något av det fungerar. Jag lär aldrig bli någon skönhet, men jag hoppas att min hy, mina naglar och mitt hår blir lite finare.

Har du testat någon av produkterna?


Sminkbortagningspads, värmeskyddandespray, hårinpackning, bomullpads, nagellackbortagning, nagelbandscreme, nagelolja, ansiktscreme, ansiktscreme med färg, schampoo och balsam, ansiktstvätt, ansiktsmask, flourtabletter med hallonsmak och blamecreme.


Till ansiktet


Till naglarna


Till håret


Kvittot på kalaset (en mellanmjölk och en kasse är med på kvittot, men flourtabletterna saknas)


Passade på att rensa ur badrumsskåpet och slänga en massa. Nu är det ordning och reda =).

Så vad tror ni, kommer jag se resultat =)?


Kommentarer
Postat av: katta

Åh jävlar det var inte lite saker det hahahaha Ser ut som om jag har shoppat där för jag är exakt likadan!! :P men det är kul, älskar sånna där produkter! Köpte idag brun utan sol till ansiktet..har redan det men bara för kroppen nu jävlar ska här prövas ;)

2010-04-28 @ 20:53:57
URL: http://kattaskrypin.blogspot.com
Postat av: Gröna Anna

Jag har testat den där blackhead eliminating från neutrogena. Visst, pormaskarna blev väl något färre, men samtidigt blev det som en högblank hinna över ansiktet som ingen kräm, foundation, puder etc. ville fästa på. Inte så snyggt, så jag har slutat med den. Vilket välstädat badrumsskåp btw, hos oss ligger allt liksom inpackat i drivor ovanpå varann... det är bara att hoppas att man inte ska behöva använda grejerna som ligger längst ner. ;-)

2010-04-28 @ 23:12:31
URL: http://www.metrobloggen.se/gronaanna
Postat av: Malin Pettersson

Jösses kvinna vad saker du shoppat... men ser ut att vara bra saker så hoppas dom är bra..=)

2010-04-29 @ 15:10:41
URL: http://mulanpettersson.blogg.se/
Postat av: Malin

Jisses det var en rejäl shoppingtur det! :)

Jodå, har väl testat en del av sakerna du har köpt. Men vad är värmeskyddandespray? Är det till håret?



Appropå din kommentar i min blogg; jag ska börja jobba i september då ska Robban gå på föräldraledighet tills Vilmer får en dagisplats som troligtvis blir någon gång under vintern.

Kram!

2010-04-29 @ 23:22:10
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0