Dagen går undan

Nu är jag hemma efter ett besök hos terapeuten. Tänkte att jag skriver mer om det i den gamla bloggen senare ikväll. Jag hade bokat fel dag då jag bokade tvättid så jag ska inte alls tvätta idag utan imorgon vilken just nu känns väldigt skönt. Karin är redan på väg hitåt. Det blir nog en promenad, kanske en sväng till affären så hon kan tipsa mig om middags mat, jag menar vem är bättre att fråga än en 3 barnsmamma?
Sen så ska vi göra fruktsallad och äta den. Ska bli så himla mysigt och jag känner mig som ett litet barn som sitter här och väntar.

Men ska faktiskt ta fram dammsugaren nu så att det inte är allt för stökigt när hon kommer även om jag varnat henne.



Var iväg på rasten och köpte frukt till kvällsfikan =), ser himla trevligt ut att ha en fruktskål.
Kanske ska börja ha en sån framme igen. Det tråkiga är ju bara att jag inte äter frukt som inte är kall. Har funderat på platsfrukter men det är inte lika fint tyvärr. Men man kan ju inte få allt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken är din gamla blogg? har du inte haft samma namn hela tiden?

2010-04-27 @ 20:04:48
Postat av: Jennie

Min gamla blogg är http://jennienennie.blogg.se

Jag skaffade en ny och använder den gamla som en sophink =). Dock är den låst för att inte "vem som helst" ska kunna läsa. Jag ville helt enkelt ha koll på dom som läser =)!

2010-04-27 @ 22:12:50
URL: http://nennie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0