Ja men då kör vi igen

Trots att jag inte skrivit något på över en månad har jag fortfarande 10 stycken som tittar in på bloggen dagligen, nu måste ni allt bli förvånade att det finns ett nytt inlägg =).
 
Jag var sjukskriven i en månad så det hände inte speciellt mycket spännande i min vardag under den tiden. Nu är det redan december och julen närmar sig. Idag ska jag klä granen och göra det fint här hemma. Skulle ha gjort det redan förra helgen men belysningen vägrade fungera så jag fick så snällt vänta. Igår tänkte jag också gjort klart det men då var jag på tok för trött efter en arbetsvecka som slutade runt 45h. Det blir så när man varit sjukskriven under perioden då alla samtal skulle varit gjorda. Jag slockande klockan 21, kul tjej =), tur att Johan var borta med jobbet så att jag kunde lägga mig med gott samvete iaf.
 
Vi var ju på bröllop i augusti och innan vi åkte så tog min svåger lite bilder på oss. Är en lyx att ha en fotograf i familjen och han är dessutom så skicklig att han fick till ett par bra bilder på mig och Johan som annars aldrig blir bra på bilder (eller iaf inte jag). Roligt att ha kort från när man var sådär uppklädd för det lär dröja innan vi skojar till det sådär igen.
 
 
Foton från Michael Erichen ( www.erixen.se)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, vad kul! Underbart vackra ni är!

2013-12-07 @ 15:03:41
URL: http://www.saaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0