Oturen fortsätter!

Efter den tråkiga start vi hade på vår flytt så har allt känts så bra. Igår var vi iväg och köpte köksbord, stolar och en byrå och idag var det äntligen soffleverans.
Kl 14 sprang jag hem på lätta ben och tig emot tre stora paket och jag ville bara stanna och plocka upp dem men fick springa tillbaka tillgivet och jobba 3 timmar till.

När jag slutade var jag så glad för jag visste att Johan och pappa höll på att sätta ihop vår fina soffa. Dessutom hade pappa varit där ett tag innanJohan kom hem och röjt på uteplatsen.
När jag kommer fram känner jag knappt igen mig för det var så fint utanför. När jag sedan kommer in säger pappa till mig "det blir ingen soffa för er idag". Jag var säker på att han skojade med mig för jag hade ju själv burit in den och dubbelkollat med leveransgubben att jag fått alla paket.
Men givetvis så var det inget skämt utan i ett av paketen låg delar till en helt annan soffa.

Det är verkligen inte meningen att det ska vara enkelt att flytta!

Idag har vi dock utan problem fått upp vårt nya köksbord och 2 av de 6 stolarna i köket. Imorgon hoppas vi på bättre tur med soffan.

Nu blir det till att sova.


Kommentarer
Postat av: Emma

Har ni köpt soffan på Mio? Hört samma sak av flera stycken som fått soffa levererat till sig och fått fel del till divan eller fel FÄRG på på andra delen av soffan...

2012-09-06 @ 10:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0