Äckliga människor!

Återigen har jag fått en ostädad lägenhet. Jag blir så ledsen, besviken och arg!!!!
Det var ingenting som var städat, inte ens dammsugaren hade tidigare hyresgäst orkat plocka fram.

Vi hade packat ner allt i kartongen, hyrt släp och såg fram emot att bara flytta in. Istället för att packa upp saker och ställa in allt på rätt plats så fick vi samla allt i vardagsrummet och sedan börja med att städa eftersom alla städfirmor var upptagna fram till mitten av nästa vecka.

Vi har tur som har mina föräldrar som ställer upp för jag hade nog bara lagt mig ner och gråtit annars!

-Dammiga smutsiga golv
-Otorkade lister
-Smutsiga fönster
-Väldigt smutsigt ugn och massa skit bakom den
-Garderoberna var inte avtorkade
-Badkaret var skitigt
-Under badkaret låg massa hår, plåster, schampoflaskor, rakhyvlar mm
-En trasig väggtext som hängde kvar
-Köksskåpen var inte avtorkade
-Uteplatsen såg förjävligt ut med trasigt kvarlämnat staket och orensad "gräsmatta" fylld med skräp.

Nej en människa som lämnar en lägenhet så måste sakna helt respekt för andra!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Men USCH..så har man inte ens när man själv bor i sin lägenhet, vad är de för fel på folk... Ni måste säga till om de, så får de inte vara. Egentligen är det förra hyresgästens skyldighet till att det ska vara rent innan man lämnar de. De bör betala en städfirma.

2012-09-04 @ 11:54:50
Postat av: Sofia

Fy va tråkigt, man blir så ledsen. Hade samma problem när jag flyttade, inget va städat, smutsigt och äckligt överallt, för att inte tala om allt hundhår!!! Blä! Man undrar ju hur äckliga folk är egentligen. Hoppas allt blir bra i slutändan och att ni trivs i nya lägenheten.

2012-09-04 @ 13:24:17
Postat av: Jen

WTF???!!! Fan inte okej!

2012-09-04 @ 21:15:52
URL: http://www.jennielarsson.se
Postat av: Sandra

Åh fy vad äckligt och respektlöst:(. Ja det blir lite rörigt nu ett tag med lådor hit och dit. Så himla mkt som måste inhandlas. Första gången jag "flyttar" hemifrån på riktigt. Har ju alltid bara pendlat mellan hemma och Turkiet förut. Hoppas det går bra med flytten! Kram

2012-09-05 @ 19:53:45
URL: http://www.saaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0