Ynklig

Igår var jag nära att däcka kl 19 i soffan men jag höll mig till klockan slagit 20 och jag låg i sängen. Hade en rätt jobbig natt med hosta, nästäppa, skav i halsen och ont i kroppen. När klockan ringde 05.00 kände jag mig riktigt risig men eftersom jag vet att mornarna brukar vara värst så tog jag tag i mig och gav jobbet en chans. Men då näsan både rann och var tät samtidigt som halsen blev värre så bestämde jag mig gör att gå hem och återgå till min säng. På väg hem hyrde jag 3 komedier och köpte godis. Nu ligger jag nerbäddad igen och en av filmerna rullar på tv:n. Tyvärr smakade godiset inte så gott eftersom jag är tät, har blåsa på tungan och ont i halsen men men det är ju så det är! Nu ska jag kurera mig vidare och hoppas att detta släpper!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0