Tack nivea

Jag har använt niveas solstift flitigt men för ett tag sedan bytte de formula och stiftet gav en besk parfymsmak i munnen så jag inte längre kunde använda det. Jag skickade ett mail till dem och fick en förklaring till varför de ändrat stiftet. Jag tackade för svaret jag fick och sa att jag förstod att de inte kunde tillgodose alla konsumenter. I fredags hade jag fått ett paket hem med 2 andra läpprodukter från nivea. Härligt när företag gör sitt bästa för att göra sina kunder nöjda!


Kommentarer
Postat av: Emma

Oj de va mig ett bra företag! Då vet man att man kan lita på dem :)

2012-05-27 @ 13:27:59
Postat av: Jen

Det är bannemig bra service! Fram för fler företag som fattar att de inte finns utan nöjda kunder!



Kram!

2012-05-28 @ 20:45:17
URL: http://www.jennielarsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0