En solig helg

Fredag: Jag och Johan åkte upp till mina föräldrar och åt räkor i solen. Linette som varit i USA i två veckor ringde och kollade om vi hade lust att tjöta lite skit en stund och OM vi hade :)! Vi åkte hem och sedan satt vi på balkongen och pratade i två timmar innan hon gick hemåt.

Lördag: 5.30 vaknar vi och det var dags för Johan att gå upp och göra sig klar för en golfhelg. När han åkt somnade jag om en stund men vid 9 åkte jag upp till min mamma och la mig i solen 1 h. Tyvärr fick jag lite solsting, som jag fått många gånger förr så det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Åkte hem och bytte om för att sedan åka upp och fira min mamma x2. Hon fyllde år i måndags och idag är det morsdag så vi slog ihop bägge firandena.
När klockan närmade sig 21 åkte jag hem igen för att springa över till Linette och Anders där vi kollade på svensk dominans i Eurovision finalen.

Söndag: Upp kl 8 för att tvätta och det höll jag på med till 14 då jag genast åkte upp till mina föräldrar igen och la mig en liten stund i solen. Vi åt middag och så blev det årets första jordgubbar som jag köpt me mig.

Härlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0