Babyshower

Igår hade vi en babyshower för Jankan som blev väldigt lyckad. Var roligt att träffa alla hennes kompisar som man hört väldigt mycket om. Jannica fick en massa paket med fina saker till bebis, vi åt och lekte lite.
Vi har gjort en gissningstävling där man ska gissa kön, födelsedag, vikt och längd.
Jag gissade:
Pojke, 14 mars, 51 cm och 3825g

Hehe, ja jag tog ju en rejäl chansning då jag gissade att hon kommer föda 1 vecka innan beräknad födsel men det kändes som en bra dag helt enkelt!

Lite bilder från kvällen:

Jag gjorde en blöjtårta för första gången i mitt liv =).


Emelie och Linnea hade köpt så fina presenter från oss alla


2 sorters paj som smakade kalas!




Fina Jankan med stora bebismagen och alla nya sakerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0