Letar möbler

Nu hajag börjat förstå det faktum att vi ska flytta ihop snart. Tanken är inte längre skrämmande utan jag ser mest bara fram emot det och känner att det ska bli väldigt roligt. 
Vi har börjat kolla runt lite i möbelbutiker på nätet eefter ny soffa och nytt matbord. Vi är helt överens om ungefär vilket stuk vi vill ha på grejerna och det underlättar ju men sen ska det bli spännande att se hur allt blir i slutändan.
 
Det jag är mest inne på just nu är soffan på bild 1 (där får man även matte och sofffbord till) och sedan något av matborden på bild 4 och 5.
Kom gärna med åsikter =). Spännande att höra.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

sista bilden skulle jag ha tagit som matbord :)

2012-06-24 @ 19:40:03
URL: http://saraah.blogg.se
Postat av: Johanna

Heeejj! Gud va kul att leta möbler!
jag hade också valt det sista vita bordet. Dels för att inte binda upp er med olika träslag eftersom det inte är så snyggt att ha en massa olika sådana.

Tips är också ljus soffa... Ångrar jättemycket att vi köpte en svart då det blir så mörkt i rummet! Behöver ju liksom inte vara en vit soffa men en grå eller ljusgrå eller likande :)
Jag har blivit helt fast vid vitt det senaste för det gör rummen så himla mycket större med ljusa möbler :)
Har börjat måla om gamla möbler till Vita också vilket har blivit jättesnyggt!! *tips*

Lycka till :)

2012-06-26 @ 11:51:09
URL: http://www.johannavsolga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0