Underbart

Har varit en fantastisk start på semestern trots hostan. Igår fick vi världens godaste mat när vi kom som vi åt med god aptit. Mamma och syskonbarnen hade dessutom plockat massa blåbär som vi kalasade på till efterrätt. Förutom detta serverades jag hostmedicin vilket inte alls var dumt. Kvällen igår var väldigt hostig men efter andra dosen så somnade jag och nu idag har hostan varit bättre! Solen har vart framme så jag har fått ligga och njuta lite i en solstol för att få lite färg på kroppen. Jag och Johan hade vattenkrig och blev som barn på nytt med vatten pistoler och kanoner i händerna. Nu på kvällen har vi spelat spel och som alltid fått en massa härliga skratt! Jag älskar landet och känslan jag får av att vara här ute!!! Nu ska jag somna på vår sköna luftmadrass som vi sover på nu när vi är här samtidigt som min systers familj :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0