Fredagsmys

Jag slutade 16.30 idag och begav då mig hem i regnet. Det är något speciellt med sommarregn, något rogivande. Hur som helst så gick jag och Johan till Sportlife och körde ett ben och core pass. När vi kom hem så hade jag missade samtal på mobilen och det var från personer som ville se lägenheten. En kvinna ville titta redan idag så jag fick bråttom att städa undan lite. När hon kikat klart var kl 20 och vi satte oss och kalasade på räkor. Mysigare än så blir det inte en fredagskväll :)! Nu ligger vi i varsin soffa och tittar på en av de bättre thrillers som gjorts. Ha en underbar helg!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Goootttt:)

2012-07-15 @ 13:54:02
URL: http://www.saaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0