Städat ut julen

Igår, dagen efter nyår fick jag ett ryck och började plocka ner granen. Det slutade med ett storröj där jag packade ner alla julsaker till källaren. Jag tog även tag i att ta bort min gigantiska stereo med de stora högtalarna som bara stått och samlat damm de senaste 3 åren! Johan tyckte det var något allvarligt fel på mig och jag får nog hålla med honom :)! Storröj och nyårsdagen känns inte som de hör ihop! Nu längtar jag till nästa månad för då ska vi åka till Ullared, fick nämligen ett presentkort i julklapp av Johan! Ska leta efter lite ljusare inredningsdetaljer eftersom min lägenhet är så svart :)! Jag älskar svart nämligen. Jag dras mot allt svart när jag är ute och handlar så nu behöver jag helt enkelt lite ljusa grejer!

Nu ska jag fortsätta röja lite i de andra rummen. Det är ju ändå min sista semesterdag för denna gången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0