Smycke gjort av mig på blondinbellas shop

Under januari har jag och Edgeman AB inlett ett spännande "samarbete" som i det stora hela innebär att jag tillverkar smycken för dem som de säljer vidare till andra.
Igår var det blondinbellas webshop http://bellashop.se">bellashop.se som hade ett halsband som dagens produkt.
Var riktigt roligt att se ett halsband som jag gjort på en såpass stor sida.

Detta samarbete har inget med min egen hobbyförsäljning att göra utan det är som sagt ett samarbete med Edgeman AB som vi kallar DesignByJ! Man kan helt enkelt säga att jag gör jobb åt företaget bara.

Vart det leder får vi se, kanske inte blir något av det alls men som jag sagt innan har jag iaf hoppat på detta spännande tåg :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0