Lite mer nytt

Igår visade jag er lite av det som kom med hem från gårdagens shopping på Ullared. Idag ska ni få se lite mer bilder hemifrån mig :)!
Jag städade som sagt förut och försökte piffa upp badrummet lite. Men med blåblommiga tapeter är det inte direkt enkelt :)! Hur kan någon förresten välja blåblommiga tapeter???? Hur som helst köpte jag igår nya handdukar. Jag borde kanske satsat på blåa men då jag inte älskar blått och inte tänkt bo här resten av mitt liv så satsade jag på grå och svartvita. Idag var jag dessutom iväg och köpte lite budskapsstenar att piga upp badrumsskåpet med!
Det blev även lite mer nytt till vardagsrummet idag i form av nya kuddar till sofforna, vita tulpaner, beiga korgbollar och gatstensblockljus!

Så vad tycks? Kom GÄRNA med tips på förändringar för jag har ingen känsla alls för inredning utan gör bara så gott jag kan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0