Härlig lördag

Idag gjorde vi som ni sett en impulsresa till shoppingparadiset Ullared! 2200:- fattigare blev jag men mycket gladare! Köpte bland annat en del inredningsgrejor och lite träningsprylar.
Kanske kan komma i form till sommaren 2012 om jag bara kör lite varje dag. 30 min har man oftast över även om man gärna slöar bort de minuterna :), eller iaf jag!
Köpte en massa annat också som jag kanske visar imorgon.

När vi kommit hem tog vi en tur upp till min syster som beställt lite saker till barnen!

Hemma igen blev det pizza, film, godis och mys i soffan. Nu väntar sängen på oss för imorgon kl 9.30 drar bandy VM igång med Sverige-Finland!

Sov gott

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0