Göra bra val!

Jag har bestämt mig för att jag ska försöka göra fler bra val i år. Det första blir att få 8h sömn varje natt! Det innebär att jag kommer få skita i att följa en massa serier osv på tv.
Vi kommer gå på nytt schema på jobbet nu och kommer att jobba olika varje dag och rulla på 3 veckor.

Ungefär såhär:

Mån 9-16.46 - (jag går upp 7.00 och behäöver då sova 23.00)
Tis 8-17 (jag går upp 6.00 och behöver då sova 22.00)
Ons 6.30-14 (jag går upp 5.00 och behöver då sova 21)
Tor 8-16.45 (jag går upp 6.00 och behöver då sova 22)
Fre 8-15.45 (jag går upp 6.00 och behöver då sova 22)

Veckan därpå ser ut på ett annat sätt. Det kommer inte vara helt enkelt att lösa detta men jag tror att jag kommer bli piggare så jag ska försöka!

Det kommer även innebära att jag dagen före att jag ska jobba tidigt inte kommer kunna köra ett sent träningspass =), det kommer nog dock krocka med mitt andra bra val som jag ska göra lite senare ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0