Dags för jobb imorgon

Jaha då var det slut på denna sköna ledighet. Antar att jag kommer ha svårt att sova inatt som alltid då jag ska ställa om kroppen. Hade så gärna varit ledig ett par dagar till och jag ångrar att jag inte sökte ledigt dessa tre dagar också. Men men , jag sparar 9 dagar som jag kan ta fram i vår då jag blir lite trött eller bara vill göra något roligt =)!

En sak som är väldigt positiv är att jag imorgon kommer få ett paket skickat hem till mig =). Massa massa nytt matrial att jobba med. Jag hoppas iaf att det kommer imorgon för det ska vara skickat i fredags redan och så sega kan väl posten ändå inte vara.

Då ska jag göra armband. Massor av armband!

La ut det första på smyckesbloggen idag:



Denna teknik har jag nu tränat på hela ledigheten och nu sitter den i ryggraden.
Sötvattenspärlorna är helt underbara att jobba med för de är så vackra och unika.

Aja, dags att stänga ner och görs mig klar för sängen. Ha det så bra. Hörs kanske imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0