Nu måste jag starta!

Idag drar jag igång med att inte äta godis och inte överäta!
Det gäller nu att krympa magsäcken lite så ska det gå. Gått upp 11 kg på 16 månader och det är inte okej!! Hitta balansen med kosten är inte lätt, antingen äter jag för lite eller för mycket, på tok för mycket Jag hittar inte det där normalläget!
Jag kan inte förstå hur svårt det kan vara.
Nu ska ni få se vad jag ätit sen i fredags då jag slutade jobbet så att ni ser på vilken nivå det ligger:

300 g m&m peanut
100 g popcorn
200g sourcream chips
100g grillchips
3 dl vitlöksdipp
1 pizza
1/2 kebab tallrik
7 cider
En skål glass
2 varmamackor
50g sura stänger
2 vaniljsemlor
200g hallomiost
1 päron

Seriöst??? Hur är det ens möjligt???

Men nu jäklar så är det slut på det här!!! Frosseri stopp!!!

Önska mig lycka till!
(ska ni kommentera detta får ni göra det under inlägget kontrakt med mig själv)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0