Vad har jag gett mig in på?

Imorgon ska jag springa stadsloppet, ett lopp till förmån för IFK Kungälv kan man nog enklast förklara det som. En bana på 330 meter ska man runda så många gånger som möjligt på 30 minuter.

Jag är ju verkligen ingen löpare och efter mitt långa träningsuppehåll är konditionen utkass igen. Har sprungit 3 vändor på bandet nu under veckan men tiderna är usla och flåset helt bedrövligt! Givetvis ska jag göra mitt bästa imorgon men jag känner att mitt bästa är så dåligt att det blir pinsamt.

En liten del av mig tycker dock att det ska bli roligt för det är ju inget seriöst lopp där man tävlar mot någon annan och det är för en bra sak.

Så ser ni mig "springa" imorgon så får ni heja på mig så jag orkar lite extra :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0