Resultatet av 1 veckas "slit"

När jag ställde mig på vågen imorse blev jag både glad och förvånad.
-1,2 kg!!!
Jag har under veckan inte ätit godis eller kakor en enda gång. Jag har ätit frukost, lunch, middag och 2-3 mellanmål. Jag har inte vägt min mat och inte undvikit något i maten.

Träningen fick en rivstart:
Måndag: löpning 30 min och sedan överkropp och core
Tisdag: löpning 30 min sedan lite ben och core
Onsdag: 30 min på crossen sedan lite varierad styrka
Torsdag: Löpning 30 min + core
Fredag: vila
Lördag: stadsloppet = 30 min löpning

Idag ska jag förhoppningsvis träna igen. Då får det bli crossen eftersom jag har ont i ett muskelfäste efter den hårda start jag gett min kropp :)!

Nu ska jag gå upp och fira detta med en god frukost :)!

Heja mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0