Underbart att vara ledig!

Just nu mår jag sådär oförskämt bra! Jag verkligen älskar att komma hemifrån och upp hit!
I torsdags var vi iväg i lite heminredningsaffärer här i Hallstahammar! Det finns en möbeloutlet som har helt otroligt bra priser på riktigt fina möbler! Tyvärr lär det dröja innan vi ska flytta eftersom vi stod som nr 15 på den vi sökte men man kan ju ändå gå och titta lite och prata ihop sig :)! Vi tyckte konstigt nog väldigt lika om det mesta så det blir nog lätt att komma överrens sen när det blir dags!
Efter "shoppingturen" åkte vi hem till Johans mamma och åt Taccos!
På kvällen fikade vi, år godis och spelade spel!

Igår ville jag se Västerrås så vi trotsade snön och åkte dit! Var en helt okej stad även om jag kände mig lite vilsen!
Fick iaf köpt färg och penslar så att vi idag kan måla ägg med Johans syskonbarn! Köpte även ett par solglasögon till Johan i påskpresent :)!
Åt middag när vi kom hem och sedan var det dags för mig att göra en påsktårta! När den var klar gick vi iväg till Dan och Jennie. Hade en väldigt trevlig kväll med lite vin och buzz! Synd att man bor 40 mil ifrån varann så att det blir så sällan!

Idag är det ju själva påskafton och vi ska äta påskmiddag tillsammans med Johans brors familj! Ska bli så roligt att få träffa tjejerna igen för jag har inte sett dem på 1 1/2 år och det händer ju en del på så lång tid :)!

Dags att sova lite till kanske så att jag orkar med dagen!
Glad påsk på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0