Nu har det äntligen hänt nått

Jag hade tappat tron på att det skulle hända något positivt på vågen men jag hoppades ju givetvis! Idag när jag klev upp såhär dagen efter kebabrullen så stod vågen äntligen på minus!
Även fast jag inte har något stort viktmål att nå så blev jag väldigt glad och nu känns det värt att skippa vardagsfrossandet :)! Träningen ger mig energi så den känns värd tiden och slitet oavsett!

Så nu är jag taggad att fortsätta att äta bra! Idag har jag till exempel gjort egen vaniljyoghurt av naturellyoghurt och vaniljpulver! Mums!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt tjejen! Själv har jag hamnat i en liten gymsvacka denna veckan. Drog igång med gymmet igen för ca en månad sedan efter ett par års uppehåll. Hur är det att träna med en pp? Skulle verkligen behöva en spark i baken;)

2012-04-26 @ 14:20:07
URL: http://saaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0