Varit hos doktorn!

Har varit ganska trött ett tag nu så bestämde mig för att boka tid och kolla mina värden. Har som ni säkert vet haft B12 brist vid 3 tillfällen tidigare och jag kände att det kanske kan bero på det nu också. Sanningen är att jag faktiskt hoppas att det beror på det eftersom jag då kan få tabletter som gör att jag blir piggare igen. Läkaren la märke till min armbåge som jag sedan i höstas haft klåda och piggmentsförändringar på. Han sa att det ofta hör ihop med brister, och så gav han det något snyggt oförstårligt namn också.

Tror att jag kommer få svar på proverna nästa vecka. Hon som tog proverna var grym, hon stack rätt första gången vilket inte brukar hända. Sist stack dom tex 5 ggr innan dom hittade rätt.

Hur som helst är jag nöjd med att jag gick dit idag, så slipper jag gå och undra och oroa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0