Mår inte bra

Idag vaknade jag med en huvudvärk som vägrade släppa. Jag gick till jobbet men kände ganska snart att jag inte skulle fixa hela dagen. Försökte med att ta en tablett och fick även någon egyptisksalva på tinningarna av min arbetskamrat i hopp om att må bättre men tyvärr utan resultat. Gick hem efter lunch och la mig i sängen. Vaknade av ett samtal från läkaren som sa att jag inte har folsyrabrist och att jag nu kan börja äta mina b12 tabletter. Huvudvärken hade lättat men såfort jag gick upp kom den tillbaka. Jag hade förhöjd temp men ingen feber och så har dagen fortsatt. Jag hoppas på att jag mår bättre när jag vaknar imorgon så att jag kan gå till jobbet. Dock har jag ont i kroppen och det känns som att det är något på g att bryta ut så jag räknar inte med det för att inte bli besviken.

Nu till något positivt! Jag har äntligen kommit igång med att göra smycken igen och har fått inspiration till lite nytt! Ni som inte redan varit inne och kollat tycker jag ska ta er en titt: http://nenniedesign.se

Idag gjorde jag ett nytt armband till mig som jag tror jag snart kommer lägga ut:




Läderband med antingen en stor ormpärla i svart, vitt och lila (ser blå ut här men det är den ej) eller med en läcker spindel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0