Kalas =)!

Igår hade jag kalas lite i förväg! Det var en väldigt lyckad dag och jag är så nöjd! Var uppe kl 9 och började göra tårtan, sen bakade vi bröd, pajer och fixade en massa här hemma.
Kl 15 kom mamma, min syster och mina goa syskonbarn!
Jag fick otroligt fina presenter som jag ska visa er snart! Vi satt och umgicks en stund innan Michael kom från jobbet och då satte vi igång och åt. Det serverades kycklingpaj med fetaost och soltorkade tomater, formbröd med getost, valnötter och honung, hembakade baguetter, ost, vindruvor och sallad. Till efterätt blev det moritårta! Pappa dök upp under middagen eftersom även han varit och jobbat innan!

Nu får ni två bilder på dom goaste ungarna i världen!
Moster älskar er!!!


En stor besebo som fått syn på något spännande under mitt bord


En låda kan bli en liten båt =)!

Nu ska ni få se dom fina presenterna som jag fick!

Av mamma och pappa fick jag som ni vet löparskor, men jag fick även en ny micro eftersom min gamla var så kass:




Av min syster med familj fick jag 4 snygga underlägg och en resa till ullared =):





Min morfar kunde tyvärr inte vara med men jag fick en present av honom ändå i form av ett presentkort som jag nu har utnyttjat som bidrag till nya snygga stansar så jag nu äntligen kommer kunna göra lite nya bokstäver på smyckerna!:



När jag var inne och beställde stansarna så blev jag som vanligt sugen på att köpa mer saker och fast min ekonomi just nu kanske inte tillåter det så tryckte jag även hem två nya motivstansar, sen blev det även ringstommar, ormlänkspärlor och ormlänkar från en annan sida!
Jag har länge velat beställa hem detta eftersom jag älskar den ring som jag gjorde till mig själv så nu kommer jag även kunna lägga ut ringar på hemsidan!:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0