Lista

En lista jag tog från Karins blogg:

Du heter:
Jennie Christina Hermansson
Smeknamn: Lillherman, Herman (inget som används så mycket längre)
Låt som när du är ledsen sörjer till?: Oj, jag har ingen sorgelåt
Beroende av: Nivea sun
Vad tror folk om dig?: Lite allt möjligt
Stämmer det?: En del, men ganska mycket är förutfattade meningar
Vad får du oftast komplimanger för?: Mina smycken
Vad säger du för att imponera på någon?:Oj,jag jobbarr inte med attt försöka imponera
Hur imponerar man på dig? Man har en enorm talang och samtidigt lyckas vara ödmjuk.
Brukar du skratta för dig själv?: Ja det händer då och då
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Nej vad synd:o(( jag ska iväg och spela badminton i 2 tim med cc och hans vänner i munkegärde så det blir inget Sportlife idag :o( - Från Ryberg
Var bor du?: Kungälv
Trivs du där?: Ja för det mesta
Äger du några converse: Nej =)
Sprit, cider, vin eller öl: Vin eller cider
Brukar du bli för full: Ja, det har väl hänt
Vad har du för mobil operatör: Telenor
Är du allergisk mot något: Jag vet inte, har haft allergier tidigare men dom kan ha växt bort
Har du haft sex idag: Nej
Hur svarar du i mobilen: A Det är Jennie.
Vem ringde du senast?: Mamma
Antal timmar sömn inatt: 8
Sov du ensam: Nej, Johan sov brevid
Brukar du komma i tid: Ja jag avskyr folk som inte kan håla tider.
När mår du bra: När livet flyter på utan massa stress och bekymmer
När blev du fotad senast:I turkiet tror jag så det var i augusti
Hur känner du dig nu: Glad
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om dina fötter: Stora men funktionella
Vad saknar du: Ett arbetsrum till min hobby
Hade du en bra kväll igår: Ja en väldigt bra
Favorit dryck på morgonen: Ramlösa
Rakar du benen: Japp
När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan 21-23
Är du blyg?: Ja jag är väldigt blyg, speciellt vid första mötet
Sysslar du med någon idrott:Div 5 handboll om det kallas för sport.
Vill du hellre ha mail än brev: Brev är ett extra plus...
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det tror jag nog på, det var ju nästan så för mig med Johan
Har du spytt offentligt: Ja en gång utanför ett apotek
Är du nöjd med ditt liv: Nje det finns en del som kunde varit annorlunda
Är du bortskämd: Ja det skulle jag nog säga att jag är
Vad gör du i morgon: Åker till Ullared med min syster
Vad är det värsta du vet?:Orättvisor
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: 1500:-  till 2000:-i snitt kanske
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Oj, kommer inte på någon.
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja, jag har ett par riktiga guldklimpar
Vad använder du för shampoo?: Respons
Vad är det finaste du fått?: Har fått så mycket fint, men fadderbeviset för min systerdotter är ju väldigt speciellt.
En speciell dag du minns: 10 februari 2007
.Hur gammal är du: 26
Tycker du om någon just nu:Ja
Du samlar på: Ljus och prylar
Gröna eller röda äppeln: Röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jessica, Johan eller mamma
Gillar du golf: Nej, det är inte min favorit
Vilken tid gick du upp idag: 08.000
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Nej, fårskinstofflor
Är det okej att gråta:Ja, jag gör det ofta!
När grät du senast: Igår
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Oj, det finns många fickor att stoppa en miljon i, men en bil kanske jags kulle unna mig.
Bär du glasögon eller linser: Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, verkligen inte.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: mellan 7 och 9
Har du piercing:Har tre hål i öronen bara
Vill du gifta dig: Kanske
Vill du ha barn: Ja
Solar du ofta: Nej allt för sällan
Är du bra på att laga mat: Jag kan när jag vill
Är du flygrädd: Lite, jag gråter tex då flyget startar
Hur vig är du: Som ett kylskåp
Är du musikalisk?: Nej inte det mminsta
Vad dricker du helst när du är törstig: Ramlösa
Vilken är din favoritglass: Nogger
Tror du på ett liv efter döden: Nej
Tycker du om sushi: Nej jag äter inte fisk
Vad äter du helst när du ser på film: Godis
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Har du tandläkarskräck:Nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska:Både och faktiskt, men mitt på dagen vill jag gärna sova
Vilken ögonfärg har du: Blå,grå,gröna
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Många gånger
Biter du på naglarna:Nej
Röker du: Nej
Hur ofta tränar/motionerar du: På tok för sällan
Senaste låt du hörde: Starkare - Sara Löfgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0