Underbar dag!

Efter en härlig dag på jobbet tog jag vägen förbi mitt gamla jobb gör att hälsa på barnen där! Jag blev bjuden på fika och han med lite legobygge och lek! Efter 2 h så var det dags att bege sig mot maxi för att möta upp Johan! Handlade massa gott och gick hem och slocknade i soffan. Vaknade runt 19 av att Johan höll på att duka fram räkorna. Fruktansvärt gott var det kan jag lova!!

Nu har vi precis kollat på Idol och inväntar omröstningens resultat. Härligt att det känns intressantare för mig än omröstningen i Grekland :)!

Tänkte avsluta inlägget med att flagga lite för min novembertävling på Facebook där vinnaren vinner ett sånt här smycke med valfri text:


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad kul att se att du verkligen kommit igång med dina smycken. Du är verkligen jätte duktig. Roligt när de är så himla personliga också.

2011-11-05 @ 18:36:32
URL: http://saaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0