Sjukpyssel!

Idag är jag som sagt hemma frånn jobbet pga hosta och sömnbrist. Jag hade hoppats på att fått sovit lite nu på dagen men det har än så länge inte gått så bra så jag gav upp och satte mig vid köksbordet och började pyssla istället.
Beställde hem nitar förra veckan som jag var nyfiken på att testa att fästa på en läderrem. Resultatet blev det här:

Mellan nitarna har jag stansat små döskallar som jag tycker passar finfint på detta armband. Kanske inget jag bär till vardags men roligt att gå lite utanför boxen så att säga.

Jag hade även tur som fick en beställning idag som jag kunde sitta med en stund:


Har ett halsband och ett armband kvar att göra nu men det får vänta lite för jag ska ge sängen ytterligare ett försök nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0