Nu är det jul här i mitt hus

Imorgon är det första advent så idag tänkte jag att jag skulle plocka fram min stjärna i fönstret men blev lite sugen på att ta fram granen också så det gjorde jag. Det är lite tidigt att plocka fram den nu men jag vill få njuta av granen länge. Dessutom är det ett jäkla jobb med att ta fram den osv så det är ju roligt om den får stå lite längre än 2-3 veckor.


Visst är den fin min svarta gran =)! Jag är verkligen nöjd med den även om jag behöver piffa till den lite. Klapphögen är lite tunn också men det ska jag fixa snart det me!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jätte fint:). Äntligen fick du din svarta gran;)

2011-11-26 @ 22:24:44
URL: http://saaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0