Klassfesten

Det blev inte riktigt en klassfest. Från början så skulle vi bli 11 st, det slutade med att vi blev 5 eftersom det var många som avbokade i sista stund. Vi som var här hade dock väldigt roligt. Har inte umgåtts med Emil och Alex på över 10 år med det kändes som det var igår. Vi hade en trevlig kväll med många skratt och många minnen. Kvällen slutade med en utgång i Kungälv.
Jag kom hem strax innan 3 och gjorde iordning lite här hemma, sminkade av mig och la mig.



Ser ut som att jag har världens största arm och eftersom jag har tjockhetskomplex så måste jag bara få bevisa att den bara har flytit ut på ett konstigt sätt och även om den är ganska stor så är den inte så enorm som på bilden.
Här är min arm:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0