Jag är ju inte ung och vacker iaf!

Min hy är ju en historia för sig själv. Jag har ju inte världens värsta hy men den är ju väldigt långt ifrån perfekt. Bestämde mig idag för att köpa lite smink så att jag inte ska behöva skämmas när vi går ut ikväll, men så lite blev det inte. Smink för över 700:-, helt sjukt även om jag nu fick mycke för pengarna. Kan ju lägga till att jag har 3 produkter ytterligare som jag använder utöver det jag köpte.
Jag konstaterade iaf att jag e bra gammal och ful som behöver så mycke klet för att bli "fin".
Tur att kassörskan på systemet iaf frågade efter leg annars hade jag grävt ner mig.


Kommentarer
Postat av: Malin Pettersson

Men gumman!!! Hör av dig till mig nästa gång du behöver hudvårdsprodukter och smink!!! Jag lovar dig att du inte skulle bli besviken!! Mary Kays produkter gör underverk för din hud! =) Kram

2011-11-28 @ 21:38:14
URL: http://mulanpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0