Jag är en överätare!

På 1 år har jag gått upp 10 kg. Det innebär ju att jag har överätit 10000 kcal vilket är helt sjukt! Vet ni hur mycket det är?

Något av följande:

13 kg choklad
10 kg bregott
60 kg chokladmousse
200 hamburgare med bröd
20 kg ost (28%)
340 wienwebröd
120 kg äpplen

Jag har alltså ätit 120 kg äpplen utöver det jag förbränt, det är ca 1200 äpplen, det är 3,2 äpplen om dagen! Eller 10 kg smör!!! Förstår ni hur mycket det krävs för att gå upp dessa 10 kg. Jag har med andra ord överätit något fruktansvärt! En ganska hemsk tanke faktiskt. Jag blir ju lite rädd för mig själv och mina matvanor! Hur är det ens möjligt! Nejj nu får jag tänka mig för så att jag inte om 4 år väger över 100 strecket ;)!

Men jag vet ju med mig hur svag jag är för sötsaker och hur mycket jag kan trycka i mig när jag väl sätter igång. Jag kan även äta enorma mängder mat fast jag egentligen är mätt.




Kommentarer
Postat av: Sandra

De är inte bara så att i och med din träning så har du ökat din muskelvikt? Muskler väger mer än fett. Och sedan aknske din kropp behövde det?:) Tycker du ser jätte snygg ut! Hoppas energin infinner sig snart. Och gällande min kille i Turkiet så vet itne riktigt vad som händer och sker, jag kan inte bara flytta ner till honom och han kan inte komma hit då han har en armetjänst som måste göras. Hoppas på att han tar tag i den snart. Kram

2011-11-08 @ 09:15:13
URL: http://saaka.blogg.se/
Postat av: Sara

jag hoppas du vet att det inte betyder att du är en överätare utan att du för ett år sedan åt på tok för lite mot för vad du förbrände. :) plus att du tränar vilket medför mer vikt (i muskler) :)

2011-11-08 @ 13:01:03
Postat av: jessica

sen kanske det är så att en del av de kilona behövdes tas igen... nu kanske kroppen ställer in sig på en normalnivå, dessutom har du ju börjat träna och omvandlat en hel del till muskler som ju natrligt väger mer. Så sluta oroa och tänka, det är bara risk att det blir fel!

2011-11-08 @ 22:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0