Hosta eller hjärtklappning, det är frågan!

Vaknade vid 00.45 av hosta. Fortsatte sedan hosta i en timme innan jag gick upp och tog mig en sup hostmedicin. Efter ett tag började hostan avta men istället kände jag av hjärtklappning som inte alls var trevlig. Där låg jag och kunde nu inte sova pga detta istället. När hjärtklappningen började försvinna så kom hostan tillbaka dom ett brev på posten.

Läste om biverkningarna på flaskan eftersom jag först undrade om jag blivit jättesjuk helt plötsligt men sen kom på att det kanske var medicinen som jag kände av. På flaskans etikett stod hjärtklappning med och jag blev lugn.
Så nu kan jag alltså välja mellan hosta eller hjärtklappning.....!

Jag bestämde mig för att vara hemma idag och vila för jag känner att jag behöver det. Jag avskyr att vara hemma särskilt när det inte är en självklarhet. Men man ska ju orka med dagen också och det hade jag inte gjort.

Nu har jag satt mig upp och kikar på lite tv för att ligga ner är ju lönlöst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0