Har hunnit med mycket idag!

Vaknade vid 9, låg kvar i sängen och myste med Johan tills min syster ringde och övertalade mig till att träna med henne. Fullfart upp! En snabb dusch för att vakna till ordentligt, slängde in en tvätt och åt frukost.
Det blev ett riktigt svettigt indoor walking pass och jag kände hur energin kom tillbaka till denna helgslappa kropp.

När jag kom hem så gick jag ner och hämtade upp tvätten, Johan stod redan där så det gick undan.
Diskade, vek in kläder och bäddade rent innan en lång go dusch.
Bakade croissanter som jag fikade på framför tv:n innan det var dags för lite "jobb" i form av ett armband jag fått en beställning på.

När det var klart och jag svarat på några mail så gick vi och handlade. Nu sitter jag här framför datorn en liten stund men om 10 minuter blir det lite köttbullerullning. På menyn idag står nämligen köttbullar och stuvade makaroner, LYX!

Jag älskar verkligen dagar som den här! Om jag ändå hade varit lite mer morgonpigg för då hade jag kunnat börja varje dag med ett träningspass för den energi jag får av det är helt otrolig!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad kul att du tog dig tid att kommentera och tack för tipsen:). Försöker att njuta och vara här och nu. Ikväll har jag faktiskt tänt ljus. Bara det lilla kan räcka. Det där med träning är något som jag länge funderat på men behöver en spark i baken då jag är en periodare de är allt eller inget. Ocha ja min kille bor i Turkiet, kanske kan var det som påverkar att jag är lite nere ibland också. Det är verkliegn jätte kul att se att du lyckats göra nåot av din hobby, det inspirerar verkligen:). Kommer nog att få en liten beställning av mig så småningom, måste bara fila lite på vad jag vill ha:)Kram

2011-11-06 @ 19:18:37
URL: http://saaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0