Blåslagen

Idag var det dags för handboll ute på Orust. Pga blåsten så kändes det lite osäkert hurvida vi skulle kunna ta oss hela vägen fram då vattnet på flera ställen var oerhört högt och på ett ställe låg tom vägbanan under vatten:


Detta foto har jag tagit från baksätet. Ni kan ju skymta kantlinjen där borta vid vassen.

Hur som helst fram kom vi och matchen spelades. Vi vann med 6 bollar och det var ju väldans tur med tanke på att det är en ganska lång resa. Vi blev dessutom ordentligt blåslagna och då är det ju skönt att det inte är förjävels. Värst råkade stackars Kicki ut som fick sin näsa avslagen =S.
Vi andra klarade oss undan med bara ettt par blåmärken:



Här är 4 av de blåmärken jag fått. Vi får ju se hur jag ser ut imorgon om d lägger sig eller om d blir värre. Jag vet iaf att jag inte kommer bära jeans på ett par dagar med tanke på att båda höftbenen är svullna och har blåmärken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0