Så nöjd med mig själv!

Igår var jag på första "passet" med KF. Det var tester som gjordes och en vägning. Det var ingen överraskning något utav reslutaten. Jag är ganska dåligt tränad men inte överviktig. Jag har ganska mycket fett% på kroppen men inte för mycket (24,8% och normalt för en otrännad person är 21-33%).
Testerna som gjordes var:
Armhävningar: 10 st
Plankan: 32 sekunder
Benböjd 5x 50kg
Bänkpress: 5x 25 kg
Sen var det även två övningar med TRX, en bröst övning och två andra pulups och dipps eller något sånt =)!
Dessa övningar klarade jag knappt av.

Om ett par veckor ska vi göra nya tester för att se hur jag ligger till då. Nu gäller det att ligga i så att det händer något och jag inte bara kastar pengarna i sjön.

Idag var det ett challenge pass ute på yttern i 2 h. Jag var gymt sugen på att gå för att komma igång direkt och inte vänta in måndagen då mitt andra PT pass går av stapeln. Dock så hittade jag ingen som ville följa med mig så igår kväll avbokade jag. Satte klockan på 8 imorse för att kanske ha turen att hitta någon och tur hade jag. Becka skulle dit och jag fick inte bara träningssällskap utan även skjuts dit.

Nu har jag precis kommit ut från duschen och jag känner redan av träningsvärken. Min kropp är inte van vid sånt här.... ÄN!

Men nu är jag iaf igång och snart kansk ejag kan ha lite mer är 46 kg muskler på kroppen.


Glad men sliten efter 2 h!


Alla dessa kämpar var med och tog sig igenom passet!!! Grymt var det!

Kommentarer
Postat av: Lamia - Hästsport

Såg att du hade en rockring med tyngd, hur har det gått med den - blir det några resultat? Invigde min idag :)

2011-05-23 @ 17:48:50
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0