Krångel!

Igår började blogg. se att krångla men nu verkar det som att det mesta är ordning. Jag har suttit i dagarna 2 och försökt domänpeka min smyckesblogg eftersom jag just köpt nenniedesign.se och vill använda mig av det. Tyvärr är jag ingen datanörd men jag gör så gott jag kan och hoppas att det kommer fungera till slut.
Nästa onsdag ska jag på starta eget dagen i göteborg. En heldag med en mängd info från myndigheter för dom som har funderingar på att starta eget. Än så länge så säljer jag ju som en hobbyverksamhet men om jag kommer igång ordnetligt så vill jag nog starta eget för att kunna göra det rätt och riktigt!

Nu ska jag lägga mig, imorgon får jag fortsätta med att pilla med mina nya deisgner =).






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0