Handbollsfinalerna!!!

Idag är det SM finaler i handboll och Sävehof har chansen att för andra året i rad ta hem en dubbel. Jag håller tummarna för att dom kommer lyckas.
Något som jag tycker är ganska konstigt det är hur dom allra flesta missunnar Sävehof detta. Man kan ju tycka att man som göteborgare borde hålla på Sävehof men väldigt många vill att både GUIF och Eslöv ska ta hem det!
Jag tror att det handlar om ren avundsjuka helt enkelt! Det är ju garanteratt inte så att alla dom här från GBG har hållt på Elsöv hela säsongen eller på GUIF heller för den delen utan det handlar bara om att vilka som helst får vinna utan Sävehof!

Jag tippar Sävehof som vinnare i damfinalen. (Har även lagt in ett resultat med Eslöv som vinnare)
Herrfinalen tror jag blir mer jämn och GUIF kan nog tyvärr ta hem den. (Har två likaresultat och två uddamåls resultat)

HEJA SÄVEHOF!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0