Bigbrother!

Jag har ju en gång tidigare erkänt att jag är helt såld på bigbrother. Jag tittar på varje program och ibland sätter jag tom på 24/7 för att hålla koll på vad dom har för sig inne i huset. Ett TV program som detta väcker ju givetvis en hel del starka känslor.
Nu ska jag ventilera mig lite här tänkte jag efter att ha sett gårdagens program med nomineringarna!
Jag hoppas av hela mitt hjärta att Peter får stanna kvar i huset. Han är en av dom få som verkar ha full hjärnkapacitet där inne.

Gurkan gillade jag från början men nu har han visat en helt annan sida av sig själv. Han pratar om att Peter är falsk och spelar ett skådespel medans det är precis tvärtom. Peter står för vad han tycker. Gurkan tyckte Peter gjorde fel som ärligt sa vilka han skulle sakna mest i förra live sändningen, Gurkan tyckte han skulle svarat alla....! Det om något är ju dubbelmoral. Han anklagar någon för att vara falsk och sen blir han arg på samma person för att han är ärlig. Man kan inte tycka lika mycket om alla.
Gurkan sitter där i bikten och pratar en jävla massa skit hela tiden och drar med sig den där Christian. Dom säger att det är Peter som är falsk och inte står för vad han tycker medans dom själva inte säger ett smack när Peter är i närheten.

Katarina som också är nominerad är ju även hon en pajas rent ut sagt. Hon påstår att hon är så reiligös och att hon är troende osv. När första dagen på himmel och helvetes veckan inleddes så säger Simon "Jävlar va kung" (eller något liknande) då säger Katarina nej inte svära säg Gud va fint! Jag vet inte vilken kristen värld hon lever i men: 2:a budordet: "Du skall inte missbruka Herrens, din Guds, namn, ty Herren kommer inte att lämna den ostraffad som missbrukar hans namn".
Hon verkar helt ha missat detta! Dessutom började hon babbla om att hon är kristen å ska fasta vid påsk, den lilla detalj som hon missat där va attt fastan börjar 40 dagar innan påsk. Detta är sånt som jag tom vet fast jag inte är ett dugg troende!!! Hon får utbrott och beter sig som en 12 åring.  Hjääääätan eker det i huset konstant och en mer enerverande person får man leta efter.

Tyvärr så är det nog så att Peter kommer ryka för att han är för normal. Men det skulle vara så härligt om någon av dom självgoda idioterna kunde få lämna istället!!!!

Åh nu känns det så mycket bättre efter att fått lätta mitt hjärta här =)!



099-418 03 Peter

Kommentarer
Postat av: Karin Olofsson

Jag håller med till 1000% och har ringt och röstat på Peter 5 gånger redan.... Kram

2011-05-07 @ 13:09:18
URL: http://kolofsson.blogspot.com
Postat av: Anonym

Håller med!! Jag kollar med men har aldrig röstat, nu har jag röstat på Peter!!!

2011-05-08 @ 09:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0