Ett litet samlingsinlägg!

Det verkar som att blogg.se har problem med att leverera mms inlägg just nu och dom 2 som jag skickat har försvunnit spårlöst.
I onsdags var jag iaf iväg på frölunda torg och brände en massa pengar på kläder. Var även i nordstan i måndags så 2 dagars shopping på en vecka måste vara något rekord för Jennie Hermansson. Mycke grejer har jag hittat och nöjd är jag även om jag fortfarande behöver köpa lite fler skor.

Här har ni en osägande lista på det jag köpt:
8 t-shirts
3 linnen
1 klänning
1 jacka
1 väska
1 BH
3 tröjor
2 tunna koftor
1 läppstift
2 läppglans

Tror att jag kommer få rensa min garderob lite när jag kommer hem.

På kvällen så gick jag och Johan och hyrde film. Sen blev det tacco, godis och filmmys. Igår började vi dagen med en film i sängen, änglagård 3, oj va glad jag är att vi hyrde den =). Vid 3 tiden gick vi ut på en liten promenad först längst linnègatan och sen i slottskogen. Åt glass och tittade till djuren så att dom har det bra =).
Efter en del letande efter god mat på hemköp bestämde vi oss för att middagen fick bli ostbricka. Inte den bästa middagen men det var det enda vi kunde tänka oss.



Idag jobbar Johan så just nu är jag själv hemma hos honom. Jag ska snart ta och göra mig iordning och packa för så snart han slutar så åker vi hem till mig.
Ska träna ikväll ÄNTLIGEN!! Har inte tränat sen i söndags för i måndags var vi som sagt iväg i stan och kom inte hem förrän 20.30 och i tisdags åkte jag hit. Om jag hade haft bil hade jag ju kunnat ta med mig träningskläder men det kändes onödigt att släpa det för bara tre dagar.
Men nu ska jag verkligen skärpa mig. Jag ska sluta frossa i godis och annan skit och istället fokusera på att äta mina tre mål varje dag. Nu har dessutom mina grejer från svenskkosttillskott kommit så ska hämta paketet efter träningen.
Ska försöka att även träna lördag och söndag så att jag kommer igång igen.

Ha en härlig helg, kanske blir fler inlägg under helgen men kommer försöka lägga lite tid på http://nenniedesign.se och lägga upp lite nytt osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0