Turkiet 29 juli!!

I söndags bokade jag och Johan en resa till Turkiet! Vi har inte varit utomlands tillsammans än och kände att vi skulle må bra av att komma iväg lite!
Fredag v 30 bär det av till Alanya! Jag längtar men det har inte riktigt skjunkit in för mig ännu! Det känns lite overkligt! Jag har nämligen inte varit utomlands på 8 år(!!!!) och då var det med familjen! Så på egenhand har jag aldrig åkt om man bortser från handbollsresorna ner till Spanien!

Jag hoppas och tror att det kommer bli en härlig vecka med sol, bad, god mat och kanske lite shopping!

Jag är dålig på att blogga nu känner jag men datorn kommer inte direkt i första hand nu =)!
Men här ska ni få en liten uppdatering av vad jag gjort på mina första semesterdagar:

Fredag: Vi flyttade ut till landet. Räkfrossa med mor och far blev det till middag!
Lördag: Morfar fyllde 92år! Min morbror, min kusin, min syster och hennes familj och vi firade honom med god mat, tårta och paket här på landet!
Söndag: Jag och pappa åkte in till gbg för att fixa pass! Sen hade vi en härlig mysdag eftersom det regnade! Lite kortspel på kvällen och såklart fotbollsfinalen!
Måndag: Jag åkte in till Kungälv för att ta bort fransarna. Johan och pappa fällde lite träd medans jag och mamma låg och solade oss =)! En god drink på första riktiga semester dagen avnjöts på altanen!
Tisdag: En lugnt förmiddag hemma på landet. Shopping i stenungsund på eftermiddagen som vi avslutade med en god middag på Harrys i solen!
Onsdag: Jag och Johan gjorde en liten dagsutflykt till Asperö för att sola, bada och umgås med hans vänner! Det var en härlig dag som bjöd på allt vad det svenskasommaren har att erbjuda!


Min hunk =)!




Idag kommer Linette, Anders, Ebba och Linettes kusin hit på en liten fika sen får vi se om det kanske blir Åby ikväll!


Kommentarer
Postat av: A

Vad kul! Hoppas att ni får det riktigt skönt! Själv åker jag till Grekland på söndag, med en god vän.

Kram!

2011-07-22 @ 22:14:04
URL: http://annmi.blogg.se/
Postat av: Lollo

Hej gumman!

Låter riktigt nice med Turkiet, hoppas ni får det kanon! =) Jag kommer till Kungälv 8/8 så då får vi hitta på nått kul. Kramar

2011-07-23 @ 02:12:59
Postat av: Sara

vi åker till alanya (side) den 27:e augusti!

2011-07-23 @ 15:59:11
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ni kommer helt säkert få en underbar resa! Är lite avis vill också till turkiet. Sitter hemma efter en pw i spö regn och 14 grader ute =(. Shit vad snygga brillor johan hade vart kan jag hitta såna?

2011-07-24 @ 10:12:30
Postat av: Jennie

Lollo: Självklart ska vi försöka få till en liten dejt då du är hemma :)!! Kram



Sara: Synd att det inte var samtidigt :)!



Anonym: Jag hoppas att det blir varmare än 14 grader i Turkiet iaf :)! Solglasögonen köpte han på MQ förra året :)!!

2011-07-24 @ 23:58:37
URL: http://nennie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0