Måndagmorgon

Godmorgon! Sitter på bussen på väg till jobbet nu! Trodde jag skulle vara bra mycke tröttare än jag är men det kommer kanske senare. Ikväll blir det smyckestillverkning för hela slanten. Har 5 armband som jag ska göra varav 4 ska vara klara och postade till på fredag. Väldigt roligt men samtidigt lite stressigt! Tror jag kommer ta semester även från min hobby v29-31 så att jag inte har några direkta måsten! 10 arbetsdagar kvar, känns just nu som en evighet men snart är helgen här igen :)! Till helgen ska vi ut till landet, Johan fyller år och det ska vi fira där ute med familjen! Han är inte killen som firar födelsedagar men han har träffat fel tjej för han kommer inte undan. Man fyller bara år en gång per år!! Ne snart dags att kliva av lilla bussen så ja och mitt svammel tackar för oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0