Ge mig semester!!!

Då var det söndag! 2 veckor kvar med jobb innan semestern och jag längtar ihjäl mig!!!!
Denna helgen har gett mig semesterkänslor. Först en härligt taccomiddag hemma hos Jankan och Robin i fredags. I lördags åkte vi in till Johan för han skulle iväg på inflyttningsfest. Jag ville inte bara sitta hemma och uggla så jag fick med mig Jannica hit in. Vi drack lite hemma hos Johan och sen satte vi oss på Linnèterassen och tjötade skit tills dom stängde.
Idag spelar metallica i stan, Johan är på väg dit nu och jag sitter här hemma och funderar över om jag ska ta mig in mot stan och möta upp Feffe och hennes vänner. Tror allt det blir så för att sitta själv hemma är inte min grej!

Kort uppdatering! Nu dags för soffan en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0