TAKK kurs

ÄNTLIGEN!!!!! Den 22 februari ska jag börja gå en kurs i tecken som stöd. Det ska bli så otroligt roligt och jag tror den kommer ge mig mycket. När jag som 11 åring valde språk inför skolår 6 så valde jag teckenspråk. Tyvärr var det bara jag som valde det så fick mittt andra hands val tyska istället. På gymnasiet så ville jag återigen läsa teckenspråk men det krockade med mina ordinarie kurser så det blev inget.
Under mina år på träningskolan lärde jag mig lite tecken men jag är verkligen inte bra på det. Nu får jag alltså chansen att få en ordentlig grund att stå på och sen är det bara att skriva in det på merit listan =)!



Kommentarer
Postat av: Sara

jag läste tecken på gymnasiet i två år, det var verkligen jättekul och man lär sig snabbare än vad man tror. (dock har jag glömt i princip allt då jag inte använt det sedan dess) så det tror jag blir jättekul :)

2011-01-12 @ 19:43:28
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0