Mer mer mer!!!

Som ni säkert förstår så har jag fortsatt med mina armband. Fick göra om ett av dom igår för jag var inte nöjd. Plus att jag nu på morgonen gjort 2 stycken till! Ska göra ännu en beställning på matrial så att jag kan sitta varje kväll nästa vecka och skapa istället för att vara bitter på livet =)!


Det längst till vänster såg lite annorlunda ut igår + att det var lite för litet så jag gjorde om det. Dom andra två gjorde jag vid 7 då jag inte kunde sova =)


Svart och silver e fint ihop!


Å här är alla 5 på samma gång!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Tjusiga armband! =D Var har du köpt materialet?

2011-01-30 @ 08:26:03
Postat av: Jennie

Tack =). Tänkte faktiskt på dig när jag satte på dom turkosapärlorna. Jag köpte detta på panduro men har gjort nya beställningar från nätet på barapyssel.se och parlgrossisten.se! Får se hur deras matrial blir =)!

2011-01-30 @ 10:21:01
URL: http://nennie.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Visst är det roligt och faktiskt avkopplande. Jag började göra smycken för ca 2 år sen, alltid kul när någon fyller år och man kan ge bort något fint man gjort själv och speciellt till just den personen. Varit i kina 2 ggr där kan man frossa i material av olika slag, samlat på mig 4 boxar med godsaker :)

2011-01-30 @ 12:21:58
Postat av: Emma

Jätte fina armband! hur gör man? vad för material kör man med som grund?

2011-01-30 @ 17:54:02
Postat av: Lollo

Armbanden med de turkosa pärlorna är min favorit..;) verkligen förvånande. :P Blir det örhängen och halsband sen också?

2011-01-30 @ 20:48:03
Postat av: Malin Pettersson

Gud vad fina!!!! Dom måste du börja sälja!!! jag hade lätt köpt!!!

2011-01-30 @ 20:57:08
URL: http://mulanpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0