Godmorgon!!!!

Idag är det onsdag! Min långa dag på jobbet men ändå onsdag, dagen då veckan vänder mot det bättre! Fick inget paket med matrial igår så jag hoppas verkligen att posten har jobbat på så att jag idag minst får hem en av dom tre beställningarna som jag gjort! Igår hade jag ändå inte så mycket tid över eftersom jag hade APT men idag vill jag ägna hela kvällen åt attt bara skapa. Har faktiskt beställt hem enormt mycket saker =) så jag hoppas jag blir nöjd med det mesta:


Man ser ju inte vad som står med det är iaf många grejer =)! Skulle även vilja kunna stansa egna berlocker osv men det får jag ta tag i senare och skaffa saker för det. Detta får duga sålänge!

Nu ska jag blåsa barret och sen bege mig mot bussen. Idag tänker jag inte missa den för det lyckades jag med igår eftersom jag hade läst fel i tabellen. När jag kom till busstationen såg jag hur bussen rullade iväg och där stod jag 06.08 och ville bara börja gråta. Tog en liten promenad men insåg snabbt att det skulle gå fortare att invänta 06.25 bussen så stannade vid en hållplats längre upp.

Ha en bra dag!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var har du beställt sakerna någonstans?

2011-02-02 @ 13:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0