Tillbaka till verkligheten!

Har haft tre helt underbara veckor tillsammans med Johan! Nu drar vardagen igång igen och verkligheten har kommit ikapp! Det ska bli skönt med rutiner och jag ska försöka dra igång min träning på nytt men en sak som jag verkligen kommer sakna är att ha Johan brevid mig varje kväll när jag går och lägger mig!

Kändes konstigt imorse när klockan ringde och jag visste att det väntade 8 h jobb idag, minst!
Drar ju igång på ny kula nu med nya barn och nya arbetskamrater så det finns en del som ska styras upp rent praktiskt så det kan mycket väl hända att jag blir kvar på jobbet lite extra idag. Om jag orkar då vill säga för jisses vad trött jag varit lördag och söndag. Har legat och sovit mmest hela dagarna i soffan! Måste varit semestern som tagit slut på mig =)!

Ne nu ska jag packa ihop mina saker och bege mig! Spännande ska det bli iaf!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0